Ihan just on heinäkuu ohi. Voi hitto miten aika kuluukaan näin nopeeta!! Nojaa, mulla oli eilen ja on vielä tänäänkin vapaapäivä. Oltiin sitten eilen Riinan kanssa rantsussa vähän naatiskelemassa kesäpäivästä with alcohol ;) Mutta oli oikeen mukavaa...ainoa vaan että PALJOIN! Voi hiiiitto :D Nyt mun oikea olkapää, vasen käsi ja koko rinta on kauniin palaneen punainen... oon ihan tomaatti.
En mä nyt ajatellut, että palaisin helposti tai mitään, että oltas koko päivä auringossa, ja kun mentiin muutenkin vasta neljän aikaan, niin ääh. Emmä tiedä, en vaan aatellu asiaa ollenkaan ja sitten illalla kun hoipertelin kotia, niin olinkin kauniin punakka<3
Tällänen neliön muotonen pläntti tuubitopista jäänyt mun rintaan. Pitää toivoa että punotus äkkiä laskis!
Mua yritettiin tekemään huomenna iltavuoroa. Mutta en tosiaan aijo mennä... en halua ja toisekseen, Tomi tulee armeijasta iv:lle ja en oo saanu niin pitkään aikaan.... kauheet äääh joten ei voi, meen mielummin aamuun ja sit hurvittelen illalla ;) Tästä tulee kyllä niin nannaa!!
Tänään mä ajattelin pysytellä vaan sisällä, ettei nää mun palamiset pahene. Vaikka olis vitun hyvä keli palvoa aurinkoa ja saaha nyt sitä rusketusta mistä oon haaveillut yms, mut enpä menekkään. Aina se luoja keksii jotakin mun varalle, etten saa tahtoani läpi näissä auringonottojutuissa. Tai toinen, ni ois upia lähtee uimaan! MMMMMMM<3 love it! ja kun en ole kertaakaan uimassa tänäkesänä käynyt ja nyt ei edes ole tuulinen sää.