Siis mitä helvettiä?
Tein ensimmäisen askeleen ja linkkasin mun blogin blogilistaukseen. Päädyin sitten tsekkailemaan muita blogeja... on niitä kyllä monenmoista, mutta puolet on niin vitunmoista hepreaa... Jauhetaan yhteiskunnasta ja maailmankatastrofeista ku mitkäki professorit. Okei?
Puoliakaan noista sanoista ei ole ees tarkoiettu ymmärrettäviksi!!!
Mikä porukkaa vaivaa, ei voi vaan relailla, ottaa lunkisti. Pitää tehdä kaikesta niin helvetinmoinen ongelma ja vinkua siitä. Ja sitten vielä täyttää tekstinsä kamalilla yhdyssana hirviöillä ja muilla sanamonstereilla. Vittu joo, kaikki osaa näköjää sivistyssanakirjan ulkoa ja tunkee niitä joka pilkun ja pisteen väliin -perään ja eteen. Ihanku joku oikeesti ymmärtäis.

Asiasta seuraavaan.... eli minuun!
Naapurin likka oli tossa kylässä. Juotiin aamukahvit ja puhuttiin miehistä... ne on kyllä ikuinen ogelma. Oikeesti. Nyt herra "minä tiedän kaiken ja sinä olet väärässä" on ottanut tän pätemisen tavakseen. Loistavaa.
"ei mun mielestä matkustelussa oo mitää jännää"
"mitä järkee lähteä vuodeks ulkomaille"
"mä aineki haluun saada kaiken valmiiks"
"se tudorsin päähenkilö on epä-ammattimainen ja lipevä"

Siis oikeesti... mitä? Lipsauttelee kaikenaikaa tälle ystävättärelleni näitä päättömiä mielipiteitään, vaikka kaikessa idioottimaisuudessaan varmasti tietää että ei kyllä kiinnosta tippaakaan!!!
Nojaa. Nousen nyt koneelta ja laitan jotain järkevää päälle.
Vituttaa kun polvi on ihan riekaleina, eikä tuu mun minihame kesästä mitään. Just kun ostin seksikkään uuden farkkuhameen, niin mun oikea jalka näyttää tältä!
Kaikki on ok, voihan sitä joulunakin minihameessa tallustaa!