Okei. Ehkä tää aamu ei lähtenyt ihan parhaiten käyntiin. Mä oon joskus pitänyt kahvia vähän liian yliarvostettuna.  Kun ihmiset puhuvat että "voi eeei en oo sanu 5sec kahvii segoon oikeestii" -että tää on täyttä potaskaa. Niin se kyllä varmaan monen kohalla onkin.
Tänä aamuna mä tein kaikki virheet mitä kahvia keittäessä voi tehdä. Mut voi helvetti, miten kahvia keittäessä nyt voi muka SÖSSIÄ?! Jaa-a.
Tietty eka huuhtelin pannun ja lisäilin vedet ja näin. Napsautin pannun päälle ja menin lehteä lueskelemaan. Odottelin siinä, kunnes tajusin loppumetreillä että voi helvetti -enhän mä laittanut uusia puruja vaan laskin vanhoista uudelleen! Pistin sit äkkiä tippalukon päälle ja kaadoin ylimääräset vedet pois ja heitin purut roskiin. Samoin kaadoin tän ihanan "aromikkaan" sumpin viemäriin. Noh, päätinpä aloittaa alusta.
Siinä sitten vedet laitoin ja sitten uudet purutkin, mutta se saamarin tippalukko oli jääny päälle ja kauniistihan ne kahvit sieltä lainehtivat yli. Siinä mä rupesin jo PIKKASEN hemostumaan, että mitä hemmettiä tää nyt on että on PAKKO saada kahvia ja pian!
Luojan kiitos sitten kolmas kerta onnistui ihan ongelmitta ja sain kuin sainkin tämän taistelun voitettua. Ehkäpä mä osaan jo iltapäiväkahvin keittää oikein.

Mä odottelen jo innolla perjantaita. Niin ihanaa päästä Suomesta hetkeksi pois, vaikkakin niin kauas kuin Viroon, mutta kuitenkin :)
Mä oon mieletön soppailuholisti, ja VARSINKIN kun on rahaa! Eilen oli tipipäivää ----> €€€€
Mutta viikonloppua odotellen. Pääsen kampaajallekkin nyt sitten viikonloppuna, että saa latvoja vähän leikattua ja sitten uuden kiiltävän värin päähän. Muutenkin tuntuu hyvältä kun joku ammattilainen hoitaa mun hiukset, ettei tartte kotosalla sählätä kaikkien purkkien kanssa ja värittää koko kylppäriä uudelleen.

Huoh. Kesälomaakin on enää niin vähän jäljellä. Mua ahdisata ajatus siitä, että pitäisi palata koulun penkkiin istumaan. Varsinkin kun sielä on ne kaks saatanan kusipäistä ämmä jolta tekis mieli repiä silmät päästä ja syöttää hyeenoille. Kyllä mä pidän opiskelusta. Oon niin kunnianhimoinen, enkä tahdo olla mikään luuseri ja rehvastella kun "mulla on jo 500 miljoonaa hylättyä"
Todella, TODELLA naurettavia tollasset, ja noita kun pursuaa. Tulee mieleen aina vaan kysymys "Miksi te edes olette täällä?" huh huijaa...
Pitää näyttää ensivuonna kaikille, että kuka on paras. Se oon nimittäin minä ja lupaan koreilla mun loistavilla numeroilla. Niin kuin tein jo edellisvuonna. Pintapuolin ei aina osaa ajatella, että olisin näinkin viisas. (itsekehu paistaa??) mutta kun oikeesti katson meidän luokkaa ulkopuolisin silmin, ihmettelen toisinaan että miksi MÄ olen siellä. Mutta onneksi ei enää kauan, niin pääsen pois sieltä ja tekemään uusia suunnitelmia. Enkä mä tähän tätä opiskelua todellakaan aijo jättää!

oho. Tulikin aika "sormeni syyhyävät kirjoitusvimmsta" -kirjoitus. Pitäs ehkä stopata, ennen kun rupeen paasaamaan jostain muista epäkohdista maailmassa.