syksy on näköjää ottanu vähän etumatkaa ja tullut jo. Mulla on tälläkin hetkellä villapaita päällä ja on silti vilu. Aamulla kun lähdin töihin niin tuuli ja oli kylmä ja harmaata. Oksettavaa.
Toi viikonloppu oli kyllä niin paska. Ensinnäkin olin yötöissä koko viikonlopun ja on stressiä kaikesta. Vittu et mua stressaa toi remonttikin, ja kun ympärillä näkyy vaan kyrpiintyneitä naamoja ja silleen.
Meni sitten viikonloppu niin pläskiks, et tossa sunnuntaina sitten kaikki tää stressi purkaantu ja oikeesti räjähdin totaalisesti. Oli pakko lähteä ulos ja rauhottua, vaikka se aikaa veikin ja viel kaiken lisäks kokoajan tiedosti, että "vielä 3 tuntia ja sitte alkaa työt" huoh. Tänää sitten oli töissä ihan törkee häsläys päivä. Ensinkin olin yli väsynyt edellisillan vuorosta ja heti aamuun menin kasiin. Sitten oli kuorman purkamista sun muuta. Oon nyt niin kyrpiintynyt tohon työntekoon, otin btw loparit sit tänään. En jaksa tätä ainasta stressiä ja "voikko tulla tänää töihin, ei tarvis tehä ku 100 tuntia" joooooh... mut eipä tartte enää miellyttää ketään. Aijon muutenkin keskittää kaiken energiani koulunkäyntiin ja mun ja Tomin suhteen rakentamiseen. Meilläkään ei oo nyt menny ihan nappiin. Vähän on ollu sellasta.... no kun se on sielä armeijassa ja nähdään harvoin ja sitten kun nähdään niin se on semmosta haihattelua. Viimeviikollakin nähtiin kyl jokapäivä, kun sillä oli iltavapaita tai sitten se muuten vaan karkas armeijasta "lenkille". Mut joka kerta sit se vaan meni sen panemisen puolelle. Mä oikeesti odotin jotakin romanttista, kun ei ole mitään sellasta ollut aikoihin. Oisin vaan kaivannu sitä niin paljon, muutenkin kaikkea. Plääääh. Sekin mun stressiä ja hermostuneisuutta lisäs. Ehkä mä oon vähän pinnallinen, mut ei musta ole liikaa vaadittua jos viittis mulle järjestää jonkun mukavan, edes pienen yllätyksen kun tuun kotia töistä. Vaikka hierois jalkoja kynttilänvalossa tai jotain, ihan sama JOSKO EDES JOTAIN.
Mutta eihän tämmöstä mennä sanomaan päin naamaa, vaikka mä ihan helvetin suorapuheinen oonki. Kyllä me itseasiassa puhuttiin, kun Tomi huomas et mulla ei oo kaikki ihan ookoo. Mut on täs kaikkee muutakin, niin ku ylempänä sanoinki.