Maanantai on lähteny käyntiin. Ensinnäki viikonloppu oli mahtava :)
Ei mennyt millään tavalla pieleen, vaikka ekaks hieman uumoilin että sattas männä, muttei. Olin sitte lauantaina sielä partyissä, mukavaa oli ja pikkasessa humalassa tuli oltua. Lähdinpä vielä keskustaan päin myöhemmin illalla kun mies oli baarissa. Viittä eri kaistaahan se käveli, raukka pien vetäny vähän liikaa. Mentiin kotia ja mies romanttisesti sammui sänkyyn vaikka mä jäin kyllä vaille jotakin muuta.
Aamulla kyllä sain tuplaten sitä mitä edellisiltana oli jäänyt velaksi! MMm.

Ja golfaamassa oli kyllä ylläri MUKAVAA! Ei se minigolf niin paha ollut, kyllä mä voisin sinne uudelleenkin mennä. Voittokin tuli, mutta ihmekös tuo?
Töistä on soitettu, olin lenkillä niin en onneksi "päässyt" vastaamaan. Enkä takasinpäin jaksa soittaa. Kuitenkin tietää että sieltä pyydellään aijemmin duuniin. Ja meen ihan mielelläni vasta viiteen.
Mä kelasin, et jos menis Ankka Rockiin! Ois pirun loistavaa, mut lueskelin noita juttuja sieltä, niin ulkopuolella ei saa käydä? Vittu mitä paskaa oikeesti! Aina pitää maksaa uuelleen se maksu, jos tahtoo ulkosalla käydä. Todella todella typerää!!! Huoh!
Mutta joo, kyl mä silti tahtoisin sinne mennä ihan niinko bändejä kahtoon, vaikkei ny mitään erikoisia olekkaan tiedossa mutta enivei. Tuttuja on kyllä pirusti tulossa, että ihan senkin takia. mieshän oli tietty vastaan, mutta minä olen luonnonlapsi, eikä kukaan estele mua.