Jees. Eka kirjotus pitkii aikoihin, johtuen sittä että mä todellakin matkailin sielä Tallinnassa sen 3 yötä!
Oikeen mukavaa oli. Piti tossa siivota vaatekaappi ja tehdä tilaa uusille vaatteilleni. Kyllähän sielä rahaa palo! Ja loistavaa ku saa semmossia vaatteita jotai ei iha jokasella vastaantulijalla oo päällä.
Kauhee vitutus iskee ku ostaa uudet upeat kengät joista on yli ylpeä, ja sitten ko pistää ne jalkaansa ja lähtee tapsuttelemaan keskustaan niin heti tulee vastaan samanlaiset. Eihän siinä vielä mitään, mutta jos niitä tulee useampi skibale vastaan, niin alkaa jo pikkasen masentamaan ja kaikki ylpeys kaikkoaa sen sileän tien!
Yksilöllisyys on kyllä nannaa.
No how ever, ostin pari takkia! Semmosen lyhkäsen nakarotsin, joka menee puolestaselkää, ei varmasti monella semmosta ole. Ja sitten semmossen beigen pitkän, klassisen naisellisen syystakin ja siihen sopivat beiget korkokengät. Sitten ostin yhdet toiset vähän kesäisemmät, kärjestä auki olevat korkokengät. Tuli sitten paljon muutakin ostettua ;)
Mä sorruin escadaan... mä yleensä niitä tuoksuja välttelen, jotenkin liian makeita! Mutta nyt.... en mä tajuu... ostinpa semmosen! Ehkäpä se on sitten vähän erilailen näin mun nykyisiin verrtattuna, mutta vielä ei ole löytynyt voittajaa mun Dolce & Gabbanan The One -tuoksulle! Ja siitäpä en kyllä luovu<3

Käväsin tuossa kaupungilla, oli vielä vapaapäivä tänäänkin! Vähän sateli kyllä ja tukka oli kohti taivasta kun pyörällä pistin menemään. Mut mitäpä pienistä. Kahveella käväsin ja ostin pari korua. Oli oikeen kiva juoruilla mun hyvän ystävättären kanssa. Se oli ollu vähän juhlimassa pohjanmaalla, ja kertoi toisiaan kuulumisia.
Kuulemma sielä on miehiä baarissa jokaselle naiselle ainaki 5kpl! Ja vieläpä hyvännäkösiä!!
En mä tajuu. Etelä kai sit on niin varattua aluetta.... kaik komiat on aina varattuja.

No niin no, tää kesä on ollu kyl enemmänki syksymäinen, vähän läpimämpi vaan. Aika masentavaa. Tosin tänään mä oon oikeen hyvällä fiiliksellä. Pistin itseruskettavatki kinttuihin, jos vaikkei tuliskaan kauheet arvet polveen ja voisin käyttää hametta loppukesästä. Onneks itseruskettavat on keksitty!! Tällä "auringonpaisteella" ei kyllä oo saanut minkäänlaista väriä pintaan.