Okei, ensimmäinen kirjoitukseni.
Mä kuulin jostain että "bloggailu" (sikskö tätä kutsutaan?) olis terapiaa. Sellasta halpaa ja hauskaa, oikeen terapeuttista. Pitää nyt kattoa onko juorulehtien sepostukset totta vai täyttä roskaa. Jos tää kuolla kupsahtaa viikossa -mä oon voittaja.
Mä sit kai kuvittelen olevani terapian tarpeessa ja siitä syystä päätin oman blogin pistää pystyyn.

Mulla on menossa SUPERTYLSÄ saikku keskellä kesää --- ja mitä teen? Yritän piristää elämääni netissä roikkuen. Okei. Ehkäpä tämä tästä.

Taisin munata itteni äskön totaalisesti -poikaystävä oli kylässä ja mulla on hip hei, punaset päivät. Ei helvetti yhtään innosta rupee maalailla lakanoita uuden värisiks, niin päädyttiin sitten suuseksiin. Tai minä päädyin sitä antamaan. Siinä sitten muuta ajatellen vähän kävi köplästi.
vitunpaskapäivä