Ajattelin, et pitäis mahd nopeeta herättyään tulla koneelle ja kirjoittaa ylös, ettei vaan unohtuis tämä oksettava uni. Tosin mä yleensä muisatn kaikki unet, mut tän vois periaatteessa unohtaa.
Ehken mä kuitenkaan halua, kun tää on niin ällöttävä.
No kuitenkin. Mä siinä unessa heräsin aamulla, ja mun lantiosta kasvo sellanen uloke. Semmonen ns "putki" joka oli ihoa kuitenkin. Vähän käyrä. Siinä oli semmonen vaalea pää ja puristin sitä niin sieltä tuli ihan mielettömästi mätää ja verta. Ihan tolkuttomasti! Ja se sattui ja vihloi ihan mielettömästi.
Sitten menin peilin eteen, niin mun selkä oli ihan täynnä finnejä ihan jokapuolella selkää. Jossain vaiheessa mun äiti tuli siihen mun luo, ja sanoi että tää väkkyrä ihoskibale joka kasvoi mun lantiosta oli epäonnistunut raskaus josta oli kehittynyt mulle syöpä.

Voi miten somaa! Heräsin sitten tuohon, ja jo hetken luulin sen olevan totta, kunnes palasin todellisuuteen.
Okei, katsotaampa mitä unikirja sanoo tästä unesta (vaikken koskaan käytäkkään unikirjaa, nyt on pakko!)

Finni= Olet huolissasi, että jokin salaamasi seikka paljastuu. Kyse voi olla myös olemassaolevasta iho-ongelmasta.

Okei, mulla ei ole iho-ongelmaa. Mutta mikähän tää salaisuus sitten on....

Kasvain/Syöpä= Kyse voi olla huolesta oman tai toisen ihmisen terveydentilan suhteen. Syöpä on varoitus vääristä elämäntavoista. Syöpä on tuhoavan äidin symboli.

Mm, muuta mä en löytänyt. En mitään Lantiosta, tai lapsen kuolemasta tai mistään syntymättömästä lapsesta tms. Mutta noiden mukaav mulla taitaa olla jotakin huolia. How ever, oksettavin uni mitä olen koskaan nähnyt.